פיתוח משאבים = יצירתיות
איך לפעמים אנחנו בכלל לא צריכות כסף ולמה חשוב שנדע להגדיר בצורה מדויקת מה בדיוק נדרש לנו
איך לפעמים אנחנו בכלל לא צריכות כסף ולמה חשוב שנדע להגדיר בצורה מדויקת מה בדיוק נדרש לנו
מה חייב להופיע בתקציב של תכנית או פרויקט חדש שאתן מבקשות לגייס לו כסף, ואיך להציג אותו בצורה מעניינת ומניעה לפעולה
תכנית אסטרטגית לפיתוח משאבים היא בעצם המצפן שלכם לעבודה. היא צריכה להיות ריאלית, וכדי לעשות את זה צריך לבחון את מה שקורה בתוך הארגון ולא רק מחוץ לו.
מה עושים כשאתן יודעות ממש טוב מה הארגון עושה – אבל לא מצליחות להסביר ולתקשר את זה החוצה? משתמשים בכלים שיווקיים ולא שוכחים לשלב גם רגש.
קהילה או קהילות הן הכלי הכי חשוב בעבודה הציבורית שלכן ובניסיון להביא לשינוי חברתי. בלי קהילה שתומכת בפעילות שלכם יהיה לכם קשה מאד לבצע את השינוי הזה.
זו דרך מצוינת לגוון את ההכנסות של העמותה ולהשתחרר מהתלות בכספי פילנתרופיה. אבל נדרשת הרבה מאד השקעה – גם בפיתוח וגם בתפעול. האם זה כדאי בכלל?
הועד המנהל פועל יחד עם הנהלת העמותה לפתח משאבים שונים ולגוון את מקורות ההכנסה. אבל מה עושים כשהועד המנהל לא פעיל ולא רואה את עצמו אחראי לפיתוח משאבים?
איך אתן יודעות שמה שאתן עושות אכן משפיע לטובה על המוטבים שלכן? איך אתן יודעות שהפעילות שלכן אפקטיבית ושיש יחס הגיוני בין מידת ההשקעה ודרך הפעולה לתוצאות ולהשפעה בשטח?
משימת פיתוח המשאבים היא משימה של כלל הארגון. יש כמובן מי שמנהלת ומתכללת אותה, אבל היא לא יכולה לעשות הכל לבד. אז איך אפשר לעזור לה?
בית העסק מונגש לבעלי מוגבלויות