איפה מוצאים מידע על קרנות ותורמים?
איפה מתחילים? איפה מוצאים מידע על קרנות, חברות, משרדי ממשלה ותורמים פרטיים שירצו לתרום לארגון שלנו?
איפה מתחילים? איפה מוצאים מידע על קרנות, חברות, משרדי ממשלה ותורמים פרטיים שירצו לתרום לארגון שלנו?
פרסום, שיווק ויחסי ציבור הם כלים מרכזיים בתהליכי פיתוח המשאבים של הארגון ומטרתם לקדם את האג'נדה שלנו בציבור, לשמוע פידבקים ולגייס שותפים ותומכים.
פיתוח משאבים הוא תהליך מתמשך שבמהלכו בונים, מחזקים ומשמרים את הדרכים שבאמצעותן הארגון מגייס משאבים מסוגים שונים כמו כסף, קהילה ובעלי עניין.
כמה דברים חשובים על ה"מוסיקה" שמאחורי הכתיבה, אילו נתונים אתן חייבות להציג וגם כמה מילים על המבנה של בקשה טובה ואיך היא צריכה להראות.
תיאוריית השינוי היא הסבר רציונלי המקשר בין התוצאה שהארגון רוצה להציג לבין הפעולות שהארגון רוצה להשיג. חשוב לבדוק אותה אחת לכמה שנים כדי לוודא שאנחנו עדיין רלוונטיים.
בית העסק מונגש לבעלי מוגבלויות