שמחה שהגעת לאתר שלי

קוראים לי חגית שמלי ואני מתמחה בפיתוח משאבים וקשרי קהילה בארגוני חברה אזרחית מזה כעשור

כ-80 ארגונים עד היום נתנו לי הזדמנות להיות שותפה ביצירת שינויים חברתיים שונים מגוונים.

במסגרת התפקיד שלי אני פוגשת נשים וגברים שכל מה שמעסיק אותם זה לשנות, לשפר ולעשות את העולם הזה לטוב יותר. 

אני עובדת בעבודה הכי טובה בעולם. 

איך המומחיות שלי יכולה לעבוד בשבילך

אני מתמחה בבניית אסטרטגיה כוללת לפיתוח משאבים בדגש על משאבים קיימים.

בניית האסטרטגיה כוללת רתימת תכניות, תוכן, מדיה, שותפים ומשאבים נוספים הקיימים בארגון, במטרה להשיג את יעדיו ואת השינוי החברתי שהוא מבקש לקדם.

קצת על הביוגרפיה המקצועית שלי

לימודים:
קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב ואני בוגרת החוג למדעי הרוח והחברה באוניברסיטה הפתוחה.

עבודה:
עבדתי למעלה מ-13 שנים בישראל ובארה"ב בעולמות הטלוויזיה והפרסום. הייתי מפיקה עצמאית של תכניות טלוויזיה, פרסומות וסרטי תדמית, ניהלתי והפקתי סרטוני אנימציה לפרסומות  בניו-יורק ובשיקגו.

לאחר חזרתי לישראל ניהלתי את יחסי הציבור והדוברות בהוצאת ידיעות ספרים, את מחלקת הפרסום בתיאטרון חיפה ועשיתי שיווק ומרקום לעסקים קטנים ובינוניים כפרילנסית.

גם אני עברתי שינוי

אחרי הרבה שנים בעולמות הפרסום הרגשתי שהכל נמאס עלי. שאני מוכרת דברים שאף אחד לא באמת צריך.. הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו אחר.

אז מעולמות השיווק המסחריים עשיתי הסבה לעולם החברה האזרחית, או שאיך שאנחנו אוהבים לקרוא לו אצלנו בשכונה: עמותות. אחרי רבע שעה בתפקיד הראשון שלי במרכז השיקום "מגדל אור" הבנתי שמצאתי את הייעוד שלי. וזהו. מאז אני פה.

ב-2018 הפכתי להיות יועצת לעוסקים בתחום ומאז אני עובדת עם עשרות ארגונים מדי שנה. אני משמשת יועצת של "שתיל – לקידום ארגוני חברה אזרחית בישראל" ומייעצת לארגונים רבים אחרים ממגוון עולמות תוכן כמו רווחה, חינוך, זכויות אדם, שיוויון מגדרי, אנשים עם מוגבלויות, אמנות, ספורט, חברה משותפת ועוד.

אני בונה אסטרטגיות לפיתוח משאבים, מפתחת ומחזקת תשתיות כמו שיווק, פרסום, ידע  וקהילות. אני בונה תוכניות עבודה לאנשי המקצוע ומחזקת את היכולות שלהן לשמר ולטפח תורמים ולנהל שותפויות. 

אני מלמדת ארגונים לגייס כספים בישראל ובחו"ל באמצעות קרנות פילנתרופיות, ממשלה, עסקים, תורמים פרטיים, בנייה ושימור קהילות ופיתוח אפיקים מניבי הכנסה (כשאפשר) להגדלת האימפקט החברתי.

הכלים שרכשתי לאורך שנותי בעולמות האמנות והפרסום עוזרים לי לקדם את האופן שבו ארגונים לשינוי חברתי מתקשרים ומספרים את הסיפור שלהם. אני מאד יצירתית ואוהבת לשלב חדשנות, שיטות ותהליכים מתחומים שונים בתהליכי העבודה שלי. אני עסוקה מאד בחשיבה על גיוון מקורות פיתוח ומימון לארגונים כדי שיוכלו להרחיב את בסיסי התמיכה שלהם, לשמר את הקיים ולפתח חדשים.

חשוב לי במיוחד לפתח את הא.נשים שעוסקים בתפקידי פיתוח המשאבים בארץ. 

לדעתי זהו אחד התפקידים החשובים בארגון והוא דורש ידע ייחודי וסט כישורים יוצאי דופן. עם זאת, לצערי זה תפקיד שאינו מוערך מספיק בארץ והעוסקים בו סובלים לא פעם משחיקה מוגברת ומבדידות מזהרת, מהיעדר קרדיט הולם ותמיכה מקצועית איכותית.

אני כאן (גם) כדי לשנות את זה.

בית העסק מונגש לבעלי מוגבלויות

בואו נדבר דילוג לתוכן