פיתוח משאבים = יצירתיות

תרומה של דייויד בקהאם דרך עמוד הטוויטר שלו
תרומה של דייויד בקהאם דרך עמוד הטוויטר שלו
בעקבות האירועים הכל-כך מטורפים באוקראינה, ויחד איתם ההתגייסות של המון ארגונים, חברות וא.נשים פרטיים לתת תמיכה וגם תרומות, נתקלתי בטוויטר בתמונה שפשוט הדהימה אותי: 
דייויד בקהאם תרם ליום אחד את חשבון האינסטגרם שלו, ובו 71.5 מיליון עוקבים (!) לרופאה בחרקיב, אוקראינה, כדי לסייע לה להביא תרומות לבית החולים בו היא עובדת. 
אין ספק שזו אחת הדרכים היצירתיות שראיתי אי-פעם בכל מה שקשור לפיתוח משאבים. עבור התורם, במקרה זה בקהאם, אין פה שום דבר להפסיד, הוא אפילו לא נדרש לעשות מאמץ כלשהו. אבל עבור הנתרמים – וואו! איזה פיצוח!!
זו דוגמא מדהימה לאיך אנחנו לא תמיד צריכות כסף (ברור שתמיד אנחנו צריכות כסף). אם נגדיר מה נדרש לנו באמת בצורה מדויקת ומחודדת, נוכל להביא הרבה מאד משאבים מסוגים שונים, גם כסף, ולהשיג את המטרה שלנו. במקרה הזה ההגדרה הראשונית היתה: אנחנו צריכות שכמה שיותר א.נשים ידעו שחסר לנו כסף לבית החולים שלנו, יעזור לנו אם נמצא מישהו משפיע שהמון אנשים קוראים את התוכן שלו ונחשפים אליו. 
מש"ל.  
 
 
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
חגית שמלי

חגית שמלי

מזה כעשור מתמחה בפיתוח משאבים, ניהול שותפויות וקשרי קהילה בארגוני חברה אזרחית. אשמח לעשות זאת בשבילכם:

רוצים לדבר על זה?

כתבו אלי:

בואו נדבר דילוג לתוכן