לא מעט פעמים אני מגלה שאסטרטגית פיתוח המשאבים של הארגון היא "לשלוח מיליון בקשות לכל מיני קולות קוראים ולקוות שמשהו מזה יפגע". זו לא ממש אסטרטגיה לפיתוח משאבים, ואפילו כטקטיקה אתן חייבות להודות שמדובר ברעיון לא מוצלח בכלל.
למה?
החיבור בין 4 המרכיבים האלה הוא העיקרון המסדר של אסטרטגית פיתוח המשאבים שלכם.
רוצות לעשות את זה ממש מקצועי? דברו איתי כמובן.
מזה כעשור מתמחה בפיתוח משאבים, ניהול שותפויות וקשרי קהילה בארגוני חברה אזרחית. אשמח לעשות זאת בשבילכם: